Hoi!

Leuk dat je er bent! Via het kopje ‘abonnement’ wijzig o.a. je boeketmaat, bezorgfrequentie of pauzeringen. Of…bestel wat leuks mee!

Klik hier voor het overzicht van cadeauboeket-bestellingen.

Inloggen

Registreren

Er wordt een wachtwoord verzonden naar je e-mailadres.

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in onze privacybeleid.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt de betaling?

Bij de eerste bestelling betaal je via iDeal. Dit is bedoeld om jouw betaalgegevens te koppelen aan ons systeem. Hierna wordt via een automatische incasso het bedrag afgeschreven op of net nadat jij je bloemen hebt ontvangen.

Hoe sla ik een levering over? (pauzeren)

Je kunt je bezorgmomenten pauzeren door in te loggen op je account. Als je inlogt op je account zie je je volgende bezorgmomenten die je nog kunt overslaan. Klik op het vinkje onder het bezorgmoment dat je wilt pauzeren en vervolgens staat het vinkje uit en dat betekent dat er op die datum geen bloemen bezorgd worden. Let op, de verwerking heeft minimaal 3 dagen nodig, dus pauzeer het bezorgmoment 3 dagen voorafgaand aan de dag van bezorging.

Hoe wijzig ik een abonnement?

Je kunt je abonnement eenvoudig wijzigen door in te loggen op je account. Wissel hier onder andere van boeketgrootte of -stijl of wijzig je bezorgfrequentie en of vaste bezorgdag. Let er wel op dat je dit minimaal 3 werkdagen voor de gewenste bezorgdag doet. De klantenservice staat voor je klaar en reageert op werkdagen binnen 48 uur op jouw verzoek.

Wanneer vindt de betaling voor het abonnement plaats?

De betalingen worden om de week automatisch afgeschreven. Meestal gebeurt dit op de dag van de bezorging of iets daarna. In je persoonlijk account zie je een datum bij de volgende bestelling staan waarop er een seintje naar je bank gaat om de automatische incasso te starten. Als je bij deze datum 2 dagen optelt, weet je wanneer je je bloemen weer geleverd krijgt.

Hoe lang blijven de bloemen van Bloemenvandeteler.nl staan?

De bloemen van Bloemenvandeteler.nl komen rechtstreeks van onze telers. Dit betekent dat bloemen niet onnodig lang op een tussentijdse plek blijven staan. De houdbaarheid van de bloemen verschilt natuurlijk van bloemsoort, maar blijven gemiddeld 7 dagen mooi. Veel klanten maken in de tweede week een nieuwe schikking met onze bloemverdeler of in de lieve kleine vaasjes die je via je account kunt meebestellen.

Wanneer kan ik mijn boeket verwachten?

Abonnee geworden? Super leuk! De eerste bezorging heb je zelf kunnen kiezen bij het afrekenen. De eerstvolgende leveringen die je nog kunt overslaan zie je in jouw abonnementsoverzicht. Je ontvangt de avond voor de bezorgdag een track & trace bericht van jouw bezorging.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen door het contactformulier op de contactpagina in te vullen of een chat te sturen via Facebook of Instagram. Ook kun je op de website een Bel me terug formulier invullen.  

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt eenvoudig via je account je abonnement  stopzetten. Log in op de website en ga naar ‘Mijn abonnement’. Onderaan de accountpagina vind je de annuleerknop. Let op, annuleer minimaal 3 werkdagen voor de volgende bezorgdatum in, anders ontvang je nog 1 boeket.

Heb je een abonnement via een actie afgesloten? Dan kan je je abonnement afhankelijk van het type actie na 4-6 bossen annuleren. Pas als deze boeketten zijn afgenomen, wordt de annuleerknop in je account zichtbaar en kun je zelf opzeggen.

Account

Ik ben mijn wachtwoord of inloggegevens kwijt

Je kan inloggen met zowel jouw gebruikersnaam als het email adres waarmee je geregistreerd staat bij ons. Indien je jouw wachtwoord kwijt bent kun je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Geef een bos cadeau

15,95 – 25,95

Maak een keuze

Maak iemand lid is momenteel uitgeschakeld.