Klik hier voor het overzicht van cadeau-bestellingen.

Inloggen

Registreren

Er wordt een wachtwoord verzonden naar je e-mailadres.

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in onze privacybeleid.

Geef een bos cadeau

15,95 – 25,95

Maak een keuze

Veelgestelde vragen

Hoe werkt de betaling?

Bij de eerste bestelling betaal je via iDeal. Dit is bedoeld om jouw betaalgegevens te koppelen aan ons systeem. Hierna wordt via automatische incasso het bedrag afgeschreven wanneer jij de bloemen krijgt bezorgd.

Hoe sla ik een levering over? (pauzeren)

Je kunt je bezorgmomenten pauzeren door in te loggen op je account. Als je inlogt op je account zie je je volgende bezorgmomenten die je nog kunt overslaan. Klik op het vinkje onder het bezorgmoment dat je wilt pauzeren en vervolgens staat het vinkje uit en dat betekent dat er op die datum geen bloemen bezorgd worden. Je kan maximaal 8 bezorgingen pauzeren. Let op, de verwerking heeft minimaal 3 dagen nodig, dus pauzeer het bezorgmoment 3 dagen voorafgaand aan de dag van bezorging Na de 8x pauzeren, kan je weer een nieuwe datum pauzeren.

Hoe wijzig ik een abonnement?

Je kunt je abonnement wijzigen door een contactformulier in te vullen op de website. Let er wel op dat je dit minimaal 5 werkdagen voor de gewenste bezorgdag doet. De klantenservice reageert op werkdagen binnen 48 uur op jouw verzoek.

Wanneer vindt de betaling voor het abonnement plaats?

De betalingen worden om de week automatisch afgeschreven. Meestal gebeurt dit op de dag van de bezorging of iets daarna. In je persoonlijk account zie je een datum bij de volgende bestelling staan waarop er een seintje naar je bank gaat om de automatische incasso te starten. Als je bij deze datum 2 dagen optelt, weet je wanneer je je bloemen weer geleverd krijgt.

Hoe lang blijven de bloemen van Bloemenvandeteler.nl staan?

De bloemen van Bloemenvandeteler.nl komen rechtstreeks van onze kwekers. Dit betekent dat bloemen niet onnodig lang op een tussentijdse plek blijven staan. De houdbaarheid van de bloemen verschilt natuurlijk van bloemsoort, maar blijven gemiddeld 7 dagen mooi. Veel klanten maken in de tweede week een nieuwe schikking in een leuke kleinere vaas van de bloemsoorten met de langste houdbaarheid.

Wanneer kan ik mijn boeket verwachten?

Abonnee geworden? Super leuk! De eerste bezorging heb je zelf kunnen kiezen bij het afrekenen. De eerstvolgende leveringen die je nog kunt overslaan zie je in jouw abonnementsoverzicht. Je ontvangt de avond voor de bezorgdag een track & trace bericht van jouw bezorging.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen door het contactformulier op de contactpagina in te vullen of een chat te sturen via Facebook of Instagram. Ook kun je op de website een Bel me terug formulier invullen.  

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt ieder gewenst moment jouw tweewekelijkse bloemenabonnement  stopzetten. Log in op de website en ga naar mijn abonnement, vul vervolgens het contactformulier in bij abonnement annuleren. Je ontvangt van ons een bevestiging zodra het abonnement is geannuleerd. Let op vul dit contactformulier minimaal 5 werkdagen voor de volgende bezorgdatum in, anders ontvang je nog 1 boeket. Let op, heb je een abonnement met gratis vaas afgesloten, dan kan je je abonnement pas na 4 bossen annuleren.

Account

Ik ben mijn wachtwoord of inloggegevens kwijt

Je kan inloggen met zowel jouw gebruikersnaam als het email adres waarmee je geregistreerd staat bij ons. Indien je jouw wachtwoord kwijt bent kun je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.