Bezorging in heel Nederland

Je zit nergens aan vast

Direct van de teler

Veelgestelde vragen

De bezorgwijze

Hoe versturen jullie de bloemen?

We versturen jouw bestelling via PostNL in een speciale bloemen verzenddoos. De bloemen hebben genoeg water bij zich voor de reis.

Op welke dagen bezorgen jullie en gebeurt dit altijd op die dag?

Wij bezorgen van woensdag t/m zaterdag. 95% van onze bloemen komt op de gekozen bezorgdag aan. Soms komt de bezorger een dag later bij drukte bij PostNL. Dan is het prettig om te weten dat we je bloemen in de speciale verzenddoos zeker voor twee dagen water meegeven.

Hoe weet ik wanneer de bloemen aankomen?

Via Track & Trace, die we je de avond voor de bezorgdag sturen. Zo weet je het tijdvak van bezorging en kun je ook nog wat anders doen die dag!

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

De postbezorger zal dan eerst het proberen bij je buren en een kaartje achterlaten waar de bloemen zijn afgegeven. Als dat niet lukt gaan de bloemen naar het PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt en kun je ze daar de volgende dag ophalen. Tip: via de PostNL app kun je tegenwoordig notities maken voor de bezorger. Bijvoorbeeld dat hij de bloemen voor je deur mag zetten, of achter de kliko enz!

Voor welke bezorgdata kan ik kiezen?

Wij bezorgen van woensdag t/m zaterdag. Tijdens het bestellen kun je zelf je eerste bezorgdag kiezen.

Over mijn abonnement

Wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?

De eerste bos bloemen betaal je meteen bij aanmelding. Daarna schrijven we op de bezorgdag of iets daarna af.

Kan ik pauzeren als ik op vakantie ga?

Natuurlijk kun je bij vakanties pauzeren. Als je inlogt op je account zie je je volgende bezorgmomenten die je nog kunt pauzeren. Klik op het vinkje onder het bezorgmoment dat je wilt pauzeren en vervolgens staat het vinkje uit en dat betekent dat er op die datum geen bloemen bezorgd worden. Je kan maximaal 8 bezorgingen pauzeren. Let op, de verwerking heeft minimaal 3 dagen nodig, dus pauzeer het bezorgmoment op de donderdag voorafgaand aan de week dat je wenst te pauzeren.

Kan ik de bezorgfrequentie aanpassen in mijn abonnement?

Ja hoor dat kan zeker. Stuur een verzoek naar de klantenservice zodra je het abonnement hebt afgesloten en wij passen de door jou gewenste frequentie voor je in het abonnement aan.

Kan ik mijn bloemen ook bij iemand anders laten bezorgen (bv als ik op vakantie ben?)

Ja, dat is natuurlijk super lief. Dit kan door je bezorgadres te wijzigen in je account. Op dit moment graag minimaal 3 dagen voor de geplande bezorgdatum.

Ennu… niet vergeten weer terug te wijzigen he!

Over de bloemen

Wat is het verschil tussen Lief en Heel Lief precies?

Heel Lief is groter dan Lief, het is net als Lief een boeket in veldbloemen stijl.

  • Het aantal stelen in het boeket is meer, ongeveer 30% meer
  • De maximale hoogte van Heel lief is 84cm en van Lief 74 cm

Hoe groot is het Heel Lief boeket? Wat zijn de maten?

Het boeket heeft tussen de 18 en 20 stelen. En de maximale hoogte van de hoogste stelen is 84 centimeter

Hoe groot is het Lief boeket? Wat zijn de maten?

Het boeket heeft tussen de 13 en 15 stelen. En de maximale hoogte van de hoogste stelen is ongeveer 75 centimeter

Krijg ik het boeket dat staat afgebeeld?

Je krijgt een boeket in deze stijl! De bossen die afgebeeld staan zijn voorbeelden en goede referenties. We werken met seizoensbloemen en iedere twee weken (startend met de even week) hebben we een nieuw ontwerp.

Over de vazen:

Hoe groot zijn de vazen precies?

Lief: 25 cm hoog, 12 cm diameter, vaasmond 7 cm diameter
Heel Lief: 27cm hoog, 16,5 cm diameter, vaasmond 10 cm diameter

Betaalbaar

Waarom zijn jullie zo betaalbaar?

Het start bij het feit dat dit onze missie is, zo betaalbaar mogelijk genieten van mooie bloemen. Met eerlijke prijzen voor de teler natuurlijk.
Omdat we direct inkopen bij telers, verdwijnt er een schakel uit de markt. Verder houden we het simpel, geen talloze opties, dat houdt het efficiënt.

Is alles goedkoper?

Onze cadeaubossen zijn heel betaalbaar, maar dat geldt ook voor onze vazen, het kaartje en de verzendkosten. We durven dus zeker te zeggen dat we de betaalbaarste zijn!

Duurzaamheid

Wat doen jullie aan duurzaamheid?

Duurzaam ondernemen is heel belangrijk voor ons.

Duurzamere inkoop:

We werken met zoveel mogelijk met telers uit de buurt. Verder kijken we naar Fair trade opties.

Duurzamer vervoer:

  • Je bloemen maken geen onnodige meters, ze gaan immers niet vanaf de veiling nog het land door naar bloemisten.
  • Onze bloemen ‘rijden mee’ met PostNL, zodat er niet nog een busje door de straat gaat.

Duurzamer verpakken:

  • Qua verpakkingen lopen we veruit voorop, onze dozen zijn licht, gemaakt van 100% gerecycled karton niet onnodig groot.
  • En jouw bloemen rollen we voorzichtig in papier in plaats van plastic.
  • Zelfs onze bloemenvoeding zit in een papieren zakje t en tot aan het stukje tape en het dichtplakken van de doos denken we aan de duurzaamste keuzes.

Cadeaubon

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Je kan je bon verzilveren door op je mobiel naar menu te gaan en vervolgens bon verzilveren en op je computer naar bon verzilveren helemaal bovenaan het scherm te gaan. Kies het abonnement dat je gekregen hebt en druk op bestellen. Het lijkt net of je een nieuw abonnement bestelt, maar dat is niet het geval.  

Vervolgens de code invullen en dan zie je dat je bestelling op 0 euro komt te staan.  

Bekijk hier een handig how-to filmpje

Mijn code werkt niet, wat nu?

Soms wordt een 0 voor een O aangezien. Daarom adviseren wij altijd de code te kopiëren. Lukt het nog steeds niet? Vul dan een contactformulier op de contact pagina in met vermelding van je code en je gegevens en wij komen op werkdagen binnen 48 uur bij je terug.  

Mijn code werkt niet, wat nu?

Soms wordt een 0 voor een O aangezien. Daarom adviseren wij altijd de code te kopiëren. Lukt het nog steeds niet? Vul dan een contactformulier op de contact pagina in met vermelding van je code en je gegevens en wij komen op werkdagen binnen 48 uur bij je terug.  

Account

Ik ben mijn wachtwoord of inloggegevens kwijt

Je kan inloggen met zowel jouw gebruikersnaam als het email adres waarmee je geregistreerd staat bij ons. Indien je jouw wachtwoord kwijt bent kun je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ontvang je de mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen niet, check ook even of die in je spambox is gekomen. 

Actie voorwaarden

Ben je lid geworden in de actie met de gratis vaas?

Je kreeg tijdens een actieperiode tijdelijk een bijpassende vaas cadeau bij je eerste bos bloemen van je abonnement.
Voor de Lief maat hebben we drie perfecte vazen: Roos, Madelief en Iris, ter waarde van 7,95, Jij kon zelf kiezen welke je het leukste vindt.
Voor de Heel Lief maat hebben we er eentje zoals je op de foto kunt zien, vaas Fleur ter waarde van 8,95.

Wat zijn de actievoorwaarden?

Als je lid bent geworden met de gratis vaas als welkomstcadeau is de voorwaarde dat je minimaal 4 bossen bloemen lid bij ons blijft. Daarna kun je op ieder moment opzeggen. Het cadeau geven van de vaas is dus niet van toepassing bij een andere bestelling dan een abonnement.

Niet gevonden wat je zocht?

Neem contact met ons op