Bezorging in heel Nederland

 Eenvoudig pauzeren

Direct van de teler

Veelgestelde vragen

Actievoorwaarden

Is er een actie met een gratis vaas?

Yess, op dit moment krijg je bij de start van je abonnement van ons een gratis vaas naar keuze cadeau.

 

Wat mag je van ons verwachten?

  • Op prachtige boeketten die minimaal een week mooi staan;
  • Je kunt natuurlijk pauzeren als je er niet bent en via je account eenvoudig wisselen van boekettype en frequentie of bezorgdag o.a.;
  • Als je niet tevreden bent over je bloemen of er is iets mis, dan hebben we een fijn klantenteam dat voor je klaar staat om het binnen 48 uur zo goed mogelijk met je op te lossen;

Wat zijn de actievoorwaarden van de gratis vaas actie?

  • Als je lid bent geworden via de gratis vaasactie vroegen we je minimaal 5 boeketten bij ons te blijven;
  • Erna kun je op ieder moment eenvoudig opzeggen via je account;
  • De waarde van de vazen (€14,99) is niet in te wisselen voor een tegoed;
  • Deze actie was enkel geldig bij abonnementen, niet bij onze losse boeketten.

 

Wat mag je van ons verwachten?

  • Prachtige boeketten die minimaal een week mooi staan;
  • Voor de Lief maat hebben we drie perfecte vazen: Roos, Madelief en Iris ter waarde van €7,95.  Jij kunt zelf kiezen welke je het leukste vindt;
  • Voor de Echt Lief en de Heel Lief maat hebben we een doorzichtige grotere vaas Fleur ter waarde van €8,95;
  • Je vaas wordt met je eerste boeket meegestuurd;
  • Je kunt natuurlijk pauzeren als je er niet bent en via je account eenvoudig wisselen van boekettype en frequentie of bezorgdag o.a.;
  • Als je niet tevreden bent over je bloemen of er is iets mis, dan hebben we een fijn klantenteam dat voor je klaar staat om het binnen 48 uur zo goed mogelijk met je op te lossen;

Wat waren de actievoorwaarden van de Lenteweken actie met het starterspakket?

  • We vragen we je om bij deze actie minimaal 4 bossen bloemen lid te blijven;
  • Pauzeren kan altijd, tot minimaal 3 dagen voor je bos staat gepland;
  • Erna kun je op ieder moment eenvoudig opzeggen via je account;
  • De actie is alleen geldig wanneer je een abonnement neemt, niet bij eenmalige boeketten en niet op cadeau abonnementen;
  • Je kunt het bedrag van de korting op de vaas niet in korting laten uitkeren

Kan ik ook lid worden zonder dat ik ergens aan vast zit?

Natuurlijk! Het maximaal flexibele abonnement is dan echt iets voor jou. Je hebt dan geen actievoorwaarden, in dit geval dus geen minimale afname. Bekijk hier de flexibele opties.

De bezorgwijze

Zijn er wijzigingen tijdens de feestdagen?

In verband met Koningsdag bezorgt PostNL niet op die woensdag de 27e en ook niet op de donderdag de 28e erna. Abonnees die dan gepland staan, daar bezorgen we die week op de VRIJDAG. Mocht dit je niet uitkomen, dan kun je via je account je bezorgmoment pauzeren of naar zaterdag of een week verplaatsen.

Hoe versturen jullie de bloemen?

We versturen jouw bestelling via PostNL in een speciale bloemen verzenddoos. De bloemen hebben genoeg water bij zich voor de reis. Je krijgt een handige Track & Trace email van ons zodat je weet wanneer het handig is thuis te zijn. Via de PostNL app kun je de bezorger een melding geven als je bijvoorbeeld wilt dat het boeket voor de deur gezet mag worden.

Op welke dagen bezorgen jullie en gebeurt dit altijd op die dag?

Wij bezorgen van woensdag t/m zaterdag. 98% van onze bloemen komt op de gekozen bezorgdag aan. Soms komt de bezorger een dag later. Dan is het prettig om te weten dat we je bloemen in de speciale verzenddoos zeker voor twee dagen water meegeven.

Wil je wisselen van bezorgdag? Dat kan eenvoudig via je account. Log in, ga naar ‘abonnementen’, klik je abonnement open en je ziet alle opties die je zelf kunt wijzigen in je abonnement.

Bekijk hier een filmpje over wat je allemaal in je account zelf kunt regelen.

Hoe weet ik wanneer de bloemen aankomen?

Via Track & Trace, die we je de avond voor de bezorgdag sturen. Zo weet je het tijdvak van bezorging en kun je ook nog wat anders doen die dag!

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

De postbezorger zal dan eerst het proberen bij je buren en een kaartje achterlaten waar de bloemen zijn afgegeven. Als dat niet lukt gaan de bloemen naar het PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt en kun je ze daar de volgende dag ophalen. Tip: via de PostNL app kun je tegenwoordig notities maken voor de bezorger. Bijvoorbeeld dat hij de bloemen voor je deur mag zetten, of achter de kliko enz!

Voor welke bezorgdata kan ik kiezen?

Wij bezorgen van woensdag t/m zaterdag. Tijdens het bestellen kun je zelf je eerste bezorgdag kiezen.
Avondbezorging is een optie en kost €1,50 per bezorging extra.

Tip: komt het een keer net anders uit? Dan kun je eenvoudig, minimaal 3 dagen van te voren, je bezorgdag wijzigen.

Bekijk hier een filmpje over wat je allemaal in je account zelf kunt regelen.

Over mijn abonnement

Wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?

De eerste bos bloemen betaal je meteen bij aanmelding. Daarna schrijven we op de bezorgdag of iets daarna af.

Kan ik pauzeren als ik op vakantie ga?

Natuurlijk kun je bij vakanties pauzeren, dat kan eenvoudig via je account. Als je inlogt, ga dan naar abonnementen en klik je abonnement ‘open’. Hier zie je alle zelf-regel opties waaronder pauzeren. Klik op het vinkje onder het bezorgmoment dat je wilt pauzeren en vervolgens staat het vinkje uit en dat betekent dat er op die datum geen boeket bezorgd wordt. Let op, pauzeren kan tot uiterlijk 3 dagen voordat je boeket gepland staat.

Bekijk hier een filmpje over wat je allemaal in je account zelf kunt regelen.

Kan ik de bezorgfrequentie aanpassen in mijn abonnement?

Ja hoor dat kan zeker. Dan kan eenvoudig via je account. Log in via het account tekentje, ga naar ‘abonnementen’, selecteer je abonnement en je ziet dat je veel zelf kunt regelen, waaronder de frequentie van je bezorging.

Bekijk hier een filmpje over wat je allemaal in je account zelf kunt regelen.

Kan ik mijn bloemen ook bij iemand anders laten bezorgen (bv als ik op vakantie ben?)

Ja, dat is natuurlijk super lief. Dit kan door je bezorgadres te wijzigen in je account. Op dit moment graag minimaal 3 dagen voor de geplande bezorgdatum.

Ennu… niet vergeten weer terug te wijzigen he!

Kan ik wisselen tussen maten en type boeketten?

Yess, dit kan gemakkelijk via je account. Log in, ga naar het menu ‘Mijn Abonnement’ en bekijk de opties. Waaronder het wisselen naar een andere maat of type boeket. Leuk toch, als je bv jarig bent en visite krijgt doe je jezelf een keertje een groter boeket cadeau. Terug wisselen is hetzelfde principe. Let op, wisselen kan tot minimaal drie dagen voor je originele boeket gepland staat.

Bekijk hier een filmpje over wat je allemaal in je account zelf kunt regelen.

Ik ga verhuizen, hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Je adres wijzigen kan gemakkelijk via je account.

Log in op je account en klik links op ‘Mijn Abonnementen’.  Als je naar beneden scrollt zie je op een gegeven moment onder je huidige factuur en verzendadres ‘Bezorgadres abonnement wijzigen’ staan. Als je hierop klikt kom je op een pagina waar je je bezorgadres kan wijzigen.
 
Doe dit altijd wel minimaal 3 dagen voordat de bloemen bij je worden geleverd. Dan gaat het sowieso goed.

Ik wil mijn bankrekeningnummer wijzigen, hoe kan ik dit doen?

Helaas kan dit niet via ja account.
Dit heeft te maken met de zorgvuldige controle op de toestemming van de automatische incasso.
Deze toestemming is gelinkt aan het rekeningnummer waarmee je bij het afsluiten van je abonnement hebt betaald.
Als wij het rekeningnummer handmatig zouden aanpassen dan ontbreekt hiervoor de goedkeuring en zal de incasso daarom ook niet plaatsvinden.
 
Het beste is daarom helaas om een een nieuw abonnement af te sluiten en het lopende abonnement te annuleren. Onderaan bij Mijn Abonnement in je account staat de annuleerknop. Mocht het niet lukken je abonnement te annuleren dan horen we het graag!

Hoe kan ik opzeggen?

Opzeggen kan eenvoudig via je persoonlijke account.
Log in en ga vervolgens naar het kopje ‘Mijn Abonnement’. Kies daarna voor de knop ‘Abonnement Definitief Opzeggen’ onderaan je account.
 
We vragen je vervolgens naar de reden van je opzegging. Het zou fijn zijn als je dit zo volledig mogelijk zou willen aangeven, hier kunnen we alleen maar van leren!
 
Je ontvangt hierna van ons nog een bevestiging van je opzegging op de mail.
 
Mocht je de annuleer-knop niet zien in je account dan ben je waarschijnlijk lid geworden met de gratis vaas actie of 1e bos gratis actie. Hierin vragen we je minimaal vijf boeketten bij vaas actie, of zes (juli ’21) of vier (november ’21) boeketten bij 1e bos gratis actie, lid te blijven. Pas als je dat minimale aantal hebt ontvangen wordt annuleerknop zichtbaar. Mocht dit voor jou niet het geval zijn en lukt het annuleren toch niet dan hoor ik het natuurlijk graag!
 
Let op: Annuleer je binnen drie dagen voor een geplande levering dan bezorgen we nog één keer een bos bloemen bij je.

Zakelijk abonnement

Over de bloemen

Wat is het verschil tussen Lief, Echt Lief en Heel Lief precies?

Lief is ons meest betaalbare boeket. De Echt Lief is een slag groter, en de Heel Lief nog een slag groter met langere stelen. Alle drie in de mooie veldbloemen stijl!

  • Lief: 13-14 stelen en lengte van de langste stelen is 74 cm
  • Echt Lief: 17-18 stelen en de lengte van de langste stelen is ook 74 cm
  • Heel Lief: 19-20 stelen, de lengte van de langste stelen is 84 cm

Bij de Lief passen de vazen met de patroontjes (Madelief, Roos en Iris)

Bij de Echt Lief en de Heel Lief past vaas Fleur het beste.

Wat is het verschil tussen de Lief en de Charmant boeketten?

In het kort: de Lief boeketten zijn ontwerpen in de mooie veldbloemen stijl en de Charmant boeketten in de meer klassieke stijl.

‘Lief’ stijl in het kort:

  • Iedere steel is uniek
  • We werken met hoogteverschil zodat iedere bloem tot haar recht komt;
  • Gebruiken de lengte, Lief en Echt Lief zijn max 74cm en Heel Lief 84 cm.

‘Charmant’ stijl in het kort:

  • We herhalen stelen meerdere keren;
  • We werken met summier hoogteverschil zodat de bos heel vol wordt maar toch speels oogt;
  • Er is een minder lange lengte voor een volle valling over de vaasrand: 55cm voor Charmant en Echt Charmant en 60cm voor Heel Charmant
  • Veel volume, deze boeketten bevatten daarom meer stelen.

 

 

Hoe groot is het Heel Lief boeket? Wat zijn de maten?

Het boeket heeft 19 a 20 stelen. En de maximale hoogte van de hoogste stelen is 84 centimeter

Hoe groot is het Echt Lief boeket? Wat zijn de maten?

Het boeket heeft  17 a 18 stelen. En de maximale hoogte van de hoogste stelen is 74 centimeter

Hoe groot is het Lief boeket? Wat zijn de maten?

Het boeket heeft 13 a 14 stelen. En de maximale hoogte van de hoogste stelen is ongeveer 74 centimeter

Krijg ik het boeket dat staat afgebeeld?

Je krijgt een boeket in deze stijl. De bossen die afgebeeld staan zijn voorbeelden en goede referenties. We werken met seizoensbloemen en iedere twee weken (startend met de even week) hebben we een nieuw ontwerp.

Werken jullie met lelies?

In de veldboeketten niet, mogelijk in de charmant boeketten wel.

Reden is allergieën en mogelijk giftig voor katten.

Let op: tijdens Kerst nemen wij wel de amaryllis op, familie van de lelie

Over de vazen enz:

Hoe groot zijn de vazen precies?

Madelief, Roos en Iris: 25 cm hoog, 12 cm diameter, vaasmond 7 cm diameter –> passen goed bij boeketmaat Lief
Fleur: 27cm hoog, 16,5 cm diameter, vaasmond 10 cm diameter –> passen goed bij Echt Lief en Heel Lief en alle Charmant boeketten

 

De Smoked vazen (enkel als abonnee via het account mee te bestellen):

Sanne: 25 cm hoog en 14,5cm diameter

Fayèn: 30 cm hoog en 19 cm diameter

De bloemverdeler, hoe werkt dat?

De bloemverdeler is een handig hulpje voor de 2e of soms de 3e week, als je wat minder bloemen overhebt van je boeket. Door ze te met dit hulpje te verdelen staat het toch nog stylish in de vaas!

De verdeler past op de Iris, Madelief, Roos en Fleur vaas. Helaas niet op de nieuwe ‘smoked’ vazen Fayèn en Sanne.

Gemaakt door mensen met afstand tot de arbeidsmarkt, op de Zorgboerderij de Lingehof in Renoy.

Betaalbaar

Waarom zijn jullie zo betaalbaar?

Het start bij het feit dat dit onze missie is, het zo betaalbaar mogelijk maken van mooie bloemen. Met eerlijke prijzen voor de teler natuurlijk.
Omdat we direct inkopen bij telers, verdwijnt er een schakel uit de markt, dat komt ten goede aan de prijs en de versheid. Verder houden we het simpel, geen talloze opties, dat houdt het efficiënt.

Is alles goedkoper?

Onze cadeaubossen zijn heel betaalbaar, maar dat geldt ook voor onze vazen, het kaartje en de verzendkosten. We durven dus zeker te zeggen dat we de betaalbaarste zijn!

Duurzaamheid

Wat doen jullie aan duurzaamheid?

Duurzaam ondernemen is heel belangrijk voor ons. Onze focus ligt op duurzamere inkoop, duurzamer vervoer en duurzamer verpakken.

Duurzamere inkoop:

We werken met zoveel mogelijk met telers uit de buurt. Verder kijken we naar Fair trade opties.

Duurzamer vervoer:

  • Je bloemen maken geen onnodige meters, ze gaan immers niet vanaf de veiling nog het land door naar bloemisten.
  • Onze bloemen ‘rijden mee’ met PostNL, zodat er niet nog een busje door de straat gaat.

Duurzamer verpakken:

  • Qua verpakkingen lopen we veruit voorop, onze dozen zijn licht, gemaakt van 100% gerecycled karton niet onnodig groot.
  • En jouw bloemen rollen we voorzichtig in papier in plaats van plastic.
  • Zelfs onze bloemenvoeding zit in een papieren zakje t en tot aan het stukje tape en het dichtplakken van de doos denken we aan de duurzaamste keuzes.

Cadeaubon

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Je kan je bon verzilveren door op je mobiel naar menu te gaan en vervolgens bon verzilveren en op je computer naar bon verzilveren helemaal bovenaan het scherm te gaan. Kies het abonnement dat je gekregen hebt en druk op bestellen. Het lijkt net of je een nieuw abonnement bestelt, maar dat is niet het geval.  

Vervolgens de code invullen en dan zie je dat je bestelling op 0 euro komt te staan.  

Bekijk hier een handig how-to filmpje

Mijn code werkt niet, wat nu?

Soms wordt een 0 voor een O aangezien. Daarom adviseren wij altijd de code te kopiëren. Lukt het nog steeds niet? Vul dan een contactformulier op de contact pagina in met vermelding van je code en je gegevens en wij komen op werkdagen binnen 48 uur bij je terug.  

Niet gevonden wat je zocht?

Neem contact met ons op