Bezorging in heel Nederland

Je zit nergens aan vast

Direct van de teler

Veelgestelde vragen

Actie voorwaarden

Hoe werkt de actie met de gratis vaas?

De actie werkt zo, je krijgt tijdelijk een bijpassende vaas cadeau bij je eerste bestelling.
Voor de Lief maat hebben we drie perfecte vazen, wij kiezen er eentje voor je uit.
Voor de Heel Lief maat hebben we er eentje zoals je op de foto kunt zien.

Wat zijn de actie voorwaarden?

Als je lid wordt met de gratis vaas als welkomstcadeau is de voorwaarde dat je minimaal 2 maanden, dus 4 bossen bloemen, lid bij ons blijft. Daarna kun je op ieder moment pauzeren of opzeggen.

De bezorgwijze

Hoe versturen jullie de bloemen?

We versturen jouw bestelling donderdag avond op via PostNL in een speciale bloemen verzenddoos. De bloemen hebben genoeg water bij zich voor de reis en worden dan op vrijdag, uiterlijk zaterdag, bezorgd.

Wanneer krijg ik mijn eerste bos bloemen?

Als je voor dinsdag 23:59 hebt besteld, ontvang je komende vrijdag, uiterlijk zaterdag al je bos. Als je na die tijd hebt besteld, dan ontvang je volgend weekend je bloemen.

Waarom staat er vrijdag, uiterlijk zaterdag? Kan ik niet kiezen?

95% van onze bloemen komen op vrijdag aan. Soms bij enige drukte komt de bezorger op zaterdag. Dan is het prettig om te weten dat we je bloemen in de speciale bloemen verzenddoos zeker voor twee dagen water meegeven.

Hoe weet ik wanneer de bloemen aankomen?

Via Track & Trace, die sturen we je donderdagavond, zodat het tijdvak voor jou bekend is en je ook nog wat anders kunt doen met je vrijdag of zaterdag!

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

De postbezorger zal dan eerst het proberen bij je buren en een kaartje achterlaten waar de bloemen zijn afgegeven. Als dat niet lukt gaan de bloemen naar het PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt en kun je ze daar de volgende dag ophalen.

Kan ik ook een andere dag dan vrijdag kiezen als bezorgdag?

Op dit moment nog niet. Misschien als we zo doorgroeien dan kijken we hier zeker naar.

Over mijn abonnement

Wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?

De eerste bos bloemen betaal je meteen bij aanmelding. Daarna schrijven we de dinsdag voor je bezorgdag af.

Kan ik pauzeren als ik op vakantie ga?

Natuurlijk kun je bij vakanties pauzeren. Log dan in op je account en klik op pauzeren. Doe dit minimaal 9 dagen voor de datum dat je wilt pauzeren, dus op de donderdag in de week voor die levering. En.. vergeet niet je abonnement weer via je account op actief te zetten, ook weer minimaal 9 dagen voor dat je weer bloemen zou krijgen.

Kan ik mijn bloemen ook bij iemand anders laten bezorgen (bv als ik op vakantie ben?)

Ja, dat is natuurlijk super lief. Dit kan door je bezorgadres te wijzigen in je account. Op dit moment graag minimaal 9 dagen voor de geplande bezorgdatum.
Ennu… niet vergeten weer terug te wijzigen he!

Over de bloemen

Wat is het verschil tussen Lief en Heel Lief precies?

Heel Lief is groter dan Lief, het is net als Lief een boeket in veldbloemen stijl.

  • Het aantal stelen in het boeket is meer, ongeveer 30% meer
  • De maximale hoogte van Heel lief is 84cm en van Lief 74 cm

Hoe groot is het Heel Lief boeket? Wat zijn de maten?

Het boeket heeft tussen de 18 en 20 stelen. En de maximale hoogte van de hoogste stelen is 84 centimeter

Hoe groot is het Lief boeket? Wat zijn de maten?

Het boeket heeft tussen de 13 en 15 stelen. En de hoogte is ongeveer 75 centimeter

Krijg ik het boeket dat staat afgebeeld?

Nee, de bossen die afgebeeld staan zijn voorbeelden en goede referenties. We werken met seizoensbloemen en iedere twee weken (startend met de even week) hebben we een nieuw ontwerp.

Over de vazen:

Hoe groot zijn de vazen precies?

Lief: 25 cm hoog, 12 cm diameter, vaasmond 7 cm diameter
Heel Lief: 27cm hoog, 16,5 cm diameter, vaasmond 10 cm diameter

Betaalbaar

Waarom zijn jullie zo betaalbaar?

Het start bij het feit dat dit onze missie is, zo betaalbaar mogelijk genieten van mooie bloemen. Met eerlijke prijzen voor de teler natuurlijk.
Omdat we direct inkopen bij telers, verdwijnt er een schakel uit de markt. Verder houden we het simpel, geen talloze opties, dat houdt het efficiënt.

Is alles goedkoper?

Onze cadeaubossen zijn heel betaalbaar, maar dat geldt ook voor onze vazen, het kaartje en de verzendkosten. We durven dus zeker te zeggen dat we de betaalbaarste zijn!

Duurzaamheid

Wat doen jullie aan duurzaamheid?

Duurzaam ondernemen is heel belangrijk voor ons.

Duurzamere inkoop:

We werken met zoveel mogelijk met telers uit de buurt. Verder kijken we naar Fair trade opties.

Duurzamer vervoer:

  • Je bloemen maken geen onnodige meters, ze gaan immers niet vanaf de veiling nog het land door naar bloemisten.
  • Onze bloemen ‘rijden mee’ met PostNL, zodat er niet nog een busje door de straat gaat.

Duurzamer verpakken:

  • Qua verpakkingen lopen we veruit voorop, onze dozen zijn licht, gemaakt van 100% gerecycled karton niet onnodig groot.
  • En jouw bloemen rollen we voorzichtig in papier in plaats van plastic.
  • Zelfs onze bloemenvoeding zit in een papieren zakje t en tot aan het stukje tape en het dichtplakken van de doos denken we aan de duurzaamste keuzes.

Cadeaubon

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Je kan je bon verzilveren door op je mobiel naar menu te gaan en vervolgens bon verzilveren en op je computer naar bon verzilveren helemaal bovenaan het scherm te gaan. Kies het abonnement dat je gekregen hebt en druk op bestellen. Het lijkt net of je een nieuw abonnement bestelt, maar dat is niet het geval.  

Vervolgens de code invullen en dan zie je dat je bestelling op 0 euro komt te staan.  

Als je voor dinsdag 23.59 uur je abonnement activeert, ontvang je dezelfde week op vrijdag nog je bloemen. Activeer je na dinsdag je abonnement, dan worden je bloemen een week later bezorgd. 

Mijn code werkt niet, wat nu?

We staan je graag bij neem contact met ons op via de contact pagina dan komen we op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.

Account

Ik ben mijn wachtwoord of inloggegevens kwijt

Je kan inloggen met zowel jouw gebruikersnaam als het email adres waarmee je geregistreerd staat bij ons. Indien je jouw wachtwoord kwijt bent kun je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ontvang je de mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen niet, check ook even of die in je spambox is gekomen. 

Niet gevonden wat je zocht?

Neem contact met ons op